Afvallen met jouw eigen personal coach

Werk aan een goed en blijvend resultaat met een gediplomeerd Gewichtsconsulente met ervaring als diëtist. Maak kosteloos en vrijblijvend kennis met elkaar.

Maak een afspraak

Afvallen, maar dan eenvoudig en verantwoord

Geen ingewikkelde diëten of recepten. Een gezonde en verantwoorde basisvoeding. Afgestemd op jouw persoonlijke situatie en voorkeuren.

Lees meer over mijn werkwijze

De GewichtsCoach geeft je advies en begeleiding bij het afvallen.

syl

Persoonlijk

Als gediplomeerd gewichtsconsulente en ervaren diëtist kan ik je helpen bij het afvallen. We maken samen inzichtelijk waarom het tot nu toe niet is gelukt om blijvend af te vallen en stellen samen een plan op voor een goed en blijvend resultaat.

Over de GewichtsCoach

schijf5

Eenvoudig en verantwoord

Je krijgt geen ingewikkelde diëten of recepten, maar een gezonde basisvoeding volgens de richtlijnen van het Voedingscentrum. Het advies stem ik af op jouw persoonlijke situatie en voorkeuren. Daarnaast krijg je variatiemogelijkheden en praktische tips zodat het makkelijker wordt om het ook op lange termijn vol te houden.

Meer over de werkwijze

gaervoor

Ga er voor!

Ben je enthousiast geworden en heb je zin om te gaan beginnen? Neem dan contact met mij op voor een afspraak; afspraken zijn zowel overdag als ’s avonds mogelijk.

Een kennismakingsgesprek is altijd kosteloos en vrijblijvend.

Mobiel: 06 – 43 10 29 42
E-mail: info@gewichtscoachzwolle.nl

Maak een afspraak

GewichtsCoach Zwolle
Jouw persoonlijke coach voor een blijvend gezond gewicht.

Nieuws en artikelen

Slaap en gezondheid

Er wordt veel onderzoek gedaan naar de relatie tussen slaap en gezondheid. Veel van dit onderzoek wijst erop dat minder slaap nadelig kan zijn voor de gezondheid. Het kan de energiebalans en zodoende de energie-opname verhogen. In dit artikel worden de meest recente inzichten op een rij gezet. Lees meer

Beweegrichtlijnen: verbeter fitheid en spierkracht

De Beweegrichtlijnen zijn in 2017 geïntroduceerd als vervanging van de Nederlandse Norm Gezond Bewegen. De Nederlandse Norm Gezond Bewegen bestond uit de Beweegnorm (minimaal 5 dagen per week 30 minuten matig intensief bewegen), de Fitnorm (minimaal 3 dagen per week 20 minuten zwaar intensief bewegen) en de Combinorm (voldoen aan de Beweeg en/of Fitnorm). De nieuwe Beweegrichtlijnen verwerken de wetenschappelijke inzichten van de afgelopen 20 jaar en zijn opgesteld door de Commissie Beweegrichtlijnen van de Gezondheidsraad op verzoek van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Lees meer

Pioppi-dieet volop in de belangstelling

In de media staat het Pioppi-dieet volop in de belangstelling. Er verschijnen voortdurend nieuwe afvalmethoden en diëten die goede resultaten beloven. Lange tijd is er veel aandacht geweest voor het koolhydraatarme dieet en daar is het Pioppi-dieet nu bijgekomen. Wat houdt het Pioppi-dieet in? Val je ervan af en geeft het écht zoveel verbetering voor de gezondheid? Lees meer